Wednesday, February 14, 2007

Sevgililer günü/St Valentine's day/El dia de San Valentin


hüzünlenmiyoruz, gülücükler saçıyoruz,akşam yazı atölyemize gidiyoruz,yaptığımız ilk ödevi hocaya sunuyor,tepkilerini bekliyoruz,teşvikiyedeki mağaza vitrinlerinde cıvıklaştırılmış romantizme bulanıyoruz, evimize gelip yeni ödevimizi yazıyoruz,kestane yiyoruz.geç olunca da tumba yatak yapıyoruz.noldu? sevgililer günü hasarsız atlatıldı!

just pretend the day is like any ordinary day, dont give a clue that you are jealous of the romantic couples..

4 comments:

UZAK said...

canim benim cok sevindim bu blogu gordugume... atolyeye yazdigin yazilari da koyacak misin ?? dort gozle bekliyoruuum, keyboardun dert gormesin sevgiler :)

coco said...

bilmiyorum müge yaw eğer koymaya değer bulursam istiyorum ama şu anda utanıyorum:)

Anonymous said...

valla ben de çok sevindim. ikinizi de hayranlıkla okuyorum. başarılarınızın devamını diliyorum. burcu bak evdeki dolabını karıştırır ergenlik yazılarını filan bulurum ona göre. :))) meletme bizi!

coco said...

ihihih delil bırakır mıyım arkamda be :D