Thursday, February 22, 2007

sanatsal bir gün/en la cama

örtmen dün dedi ki sende iş var ama bi daha önüme son gün yarım saatte yazılmış şeyler getirme doğru düzgün yaz dedi. saol örtmenim dedim. dersten sonra 2 kız IF film festivali kapsamında şilili bi abinin En La Cama / Yatakta isimli tabi ki ispanyolca (filmi ben seçtim çok belli oldu mu) filmini izlemeye gittik. filmde bir partide tanışıp one night stand olayına giren 2 kardeşimiz vardı.adına yakışır şekilde 85 dk boyunca yataktan çıkmadı akradaşlar. ha bi ara banyo yaptılar o kadar. tabi yatakta ne yapılır? kağıt oynamadılar 85 dakika içinde 4 kez seviştiler yanlış saymadıysam. biz de bööle seyrettik 4'ünü birden. anatomik bilgimiz arttı, gözümüz gönlümüz açıldı. oyunculuk öylesine doğaldı ki, tebrik ettik kendilerini. yalnız ben kızın her on dakikada bir bluzu giyip giyip geri çıkartmasına takıldım. yani zahmet edip giymeseydi olurdu, yoruldu. bu 85 dakikanın takribi 30 dakikası seviştiler desek, kalan 55 dakika da çen çen çen çene çaldılar gençler. ha bi de yastık savaşı yaptılar. benim filmden çıakrdığım sonuç: sadece sex diye bişey yoktur, insan evladı hayvansal içgüdülerinin yanında duygusal da bir yaratıktır ve bu yanını istese de bastıramaz, 2 tarafın da tek seferlik ve önemsiz sandığı sex aslında 2sini birbirine fena şekilde bağlar. film hayatıma ne kattı: şili aksanlı ispanyolcayı ayrımlama yetisi. yönetmene burdan saygılarımı sunarım, Gracias Matias. (kafiyeli oldu)


recommendacion: la pelicula EN LA CAMA de Matias Bize de Chile... erotica, sentimental,comica... todo lo que se puede querer:) la tema:no hay casual sexo, cada vez el sexo connecta el hombre y la mujer inevitablamente. los humanos se differencian de los animales con sus necesidades para communicar.

No comments: