Thursday, March 22, 2007

find coco in the video

4 comments:

Anonymous said...

supeeermis..ben buldum seni ama o ucubik kiyafetleri giymeden once.botlari tasiyisiniz da cok komik..köy müdür orasi nedir.icinden bööyle botlarla..eglenmis gordüm hepinizi darisi basimiza..

coco said...

köy. karadeniz köyü. adamlar diyodur heralde salaklara bak derede merede uğraşıp duruyolar

ibeking said...

off süper eğlenceli gözüküyordu canım acaip çekti..düşen felan yok değil mi? bide coco vodafone mu turkcell mi ayol? iyisi sen bana e mail adresini yaz, ben sana bi mail atayım rahatça konuşalım :)

sevgiler

coco said...

evet inanılmaz eğlenceliydi tavsiye ederim. biraz donuyosun ama uyarayım. yani ben bile düşmediysem kimse düşmez öyle diyeyim.turkcell-vodafone: biri eski biri yeni. ama eksi arkadaşlarımızla hala görüşüyoruz tabi bu tarz aktivitelerde. maili de buraya yazmayayım ama nasıl ileteyim sana acaba?