Thursday, March 1, 2007

işyerinde sıkılmak./estar aburrida en trabajo


yapacak birşeyi olmamak, hatta daha ne yapacağını bile bilmemek, bilse bile umrunda olmamak,"allahım ben burda ne yapıyorum" diye bağırmak istemek,teslim olup bari bi iş verseydiniz de elim boş durmasaydı diye düşünmek, bu adamlar neden bana "neler yapıyosun" diye sormuyor acaba diye düşünmek,vakit boş geçmesin diye ispanyolca çalışmak, yarım saatte bir çay ya da kahve içmek, bunun sonucu her 45 dakikada bir çişe gitmek, bu salaklar bana neden boşu boşuna para veriyo diye merak etmek,neden herkes çok yoğun olduğunu iddia ederken bana hiç iş vermediklerini anlayamamak, bastırdığımı sandığım anarşist düşüncelere geri dönmek ve acaba bir yerlerde benim ruhum için yaratılmış bir iş beni mi bekliyor hayallerine dalmak.

no me gusta, no quiero, no entiendo lo que debo hacer en esta officina. pero bueno, paga bien ;)
hay algún trabajo en el mundo que espera por mi? porque me parace que este es no mi trabajo del sueño...

No comments: