Thursday, April 12, 2007

overseas philosophy


Bu Peter alem adam canım, sen taaa hollandalardan kalk gel, ankara'da sistem odasında bir yandan gürültünün,uğultunun, tozun,server fanlarının arasında 10 kiloluk server'ları ordan oraya taşırken, yerlerde sürünüp kabloları çekiştirirken, kabinetin en ücre köşelerine elimi sokup tırnaklarım kırılmasın diye dikkat ederken (ağır işçiyiz kardeş) tepemde dikilip ya da ben onun tepesinde dikilken pat diye çık benim 'university major'ım philosophy' de.. haydi bakalım durumun ucubikliğine: kader beni mühendis yap, daha da acıma admin yap daha da acıma ağustos ayında yalnız başıma ankaraya at, daha da acıma sekreter dağın başındaki otele rezervasyon yapsın bi de git başıma filozof bir mühendis dik. hem de yakışıklı bile değil frankenştayn kılıklı... e sen başladık mı biz serverları kurcalarken felsefik mevzulara dalmaya.. 1 hafta içinde muhabbet baya ilerlemişken işi erken bitirmemizin neticesinde kendisi memlekete döndü ve muhabbet eski teknik haline döndü. gel zaman-git zaman geçen hafta şeytan benim aklıma Peter Pan'ı yeniden düşür, sen herife mail at o da tartışmanın kaldığı yeri hatırlasın ve aynı noktadan devam ettirsin... şu anda texas-istanbul hattında derin mevzulardayız allah sizi inandırsın. hatta o kadar derin ki abi her mailin başına bak intihar etmedin değil mi şeklinde yoklama yapma ihtiyacı hissetmektedir. ama ben kendisine gıcık oluyorum zira kendisi benim iç huzursuzluklarımın aynını yaşadığını fakat şu anda hepsini bastırdığını ve huzur denizinde yüzdüğünü ifade ederekten beni delirtmekte. nasıl yaptın abi allah rızası için bana da söle dediğimdeyse 'sen kendi yolunu kendin bulacaksın çekirge' yaklaşımıyla soyut düzlemde beni iteklemektedir. buradan kendisine teşekkürlerimi iletir, hatta hollandaca "dank u" demeyi bir borç bilirim.
NOT: resimdeki amca Peter'in kanki filozofu Søren Kierkegaard'dir. ruhu şad olsun.

2 comments:

UZAK said...

su email trafiginize beni de ekleseniz diyorum coco hanimciim...gerci ben corporate dunyaya duseli ilk sevindiriklik ile tum felsefi arayislarimi beklemeye aldim ama olsun... yine de merak ettim valla ne konusuyosunuz... sevgiler

coco said...

sana forward edicem yazısmayı... ama askıya aldıysan bence bırak orda kalsın....