Tuesday, April 14, 2009

balkon gel basima kon...

kendisini ciceklendirme calismalarina 100 eurocuk harcamis oldugum balkonumda oturup patates cipsi yiyorum. bu aralar gozumun onunden ve kafamdan gecen tek sey; tanidigim, bir zamanlar hayatimdan gelmis gecmis, etrafimda olup olan herkes ama herkesin bir sekilde hayatinin askini, isini, yerini,yurdunu, duzenini buldugu benimse dimdizlak, balkonda cips yedigim gercegi. herkes ne is yapacagina, nerede yasayacagina, kimle yasayacagina, nasil yasayacagina karar vermis, ya kararini uygulamis ya da uygulamaya calisiyor. ben balkonda cips yiyorum. ha bir de lanet olasi mutfak lavabosunun tikanikligini acmak su aralar tek hedefim. ararsaniz mutfaktayim.

3 comments:

duygu said...

hayatinin askini bulan hayatinin isini bulamamistir, isini bulan sagligini bulamamistir vs. her zaman hersey 4 4lük olmaz.sen de sagliginin, sevdiklerinin sagliginin ve adamakilli bir iste calismanin iyliginin farkinda olduktan sonra, daha mutlu nasil olurum ne yapmam lazimin pesine dus. dusun dusun nereye kadar. o balkondaki yalnizliginin bile bir kiymeti var. once bulundugun anin kiymetini bil. lavaboya acici kar etmediyse alttaki gideri sokup temizlemen lazim. optum

coco said...

iyi ya ne bagiriyorsun!!
gideri pasa söküp temizledi güya, simdi su kaciriyor azicik.

UZAK said...

ay cok iclendim bu posta.. canim cocom guzel cocom.. vallahi matah bisey degil yerini yurdunu bulmak..keske benim de bi yarim saatim olsa da soyle bir balkonda kendi basima kalabilsem ciceklerin icinde.. tadini cikart gozunu seveyim...operim..