Tuesday, August 25, 2009

benim annem guzel annem

bu hamarat ve calisan ev annesi bloglarini okuyorum, icime fenaliklar geliyor (e ne diye okuyorsun o zaman?). saat 6-7 arasi isten cikarsin, 8de anca eve gelirsin, aksam yemegi hazirlar/yer/sofrayi toplarsin, cocukla 2 oyun oynarsin. saat oldu 11. eh artik yat da sabah ise gidebil ama degil mi? cocukla gecen zaman 2-3 saat en fazla. fazladan bir kisisel zevkine vakit ayirabilenlere bakiyorum uykudan odun veriyorlar. ve iclerinde hep bir huzursuzluk. benim basina gelecek de muhtemelen odur, o neden buradan haykirmayi bir borc bilirim: hayat bu mu ulan!!! kader bu mu!!!!!!

7 comments:

derin said...

budur maalesef :(

coco said...

aglamak istiyorum sayin seyirciler.

Sethiane said...

Calisma kismi kalkarsa her sey tatliya baglanir:)

duygu said...

ya kizim "herseyin bir bedeli var" , "gulu seven dikenine katlanir" gbi laflari duymadin yoksa duymazliktan mi geliyosun? rahatla biraz, herseyi yuk gibi gorme yaaa!

coco said...

gülü seven mi? neresini seveyim tam olarak, bir de orasini aciklarsan? isini sevenler böyle mi düsünüyor acaba...

duygu said...

gül burda cocuk oluyo aile oluyo anladin mi? onlari istiyosan onlarin getirdigi angaryaya da katlaniyosun iste...

UZAK said...

ha sunu bileydin guzelim.. herkese soyledigimi sana da soyluyorum.. 35inden once cocuk mocuk yapma hayatini yasa.. ha, cocuklar hayatin nesesi mi? nesesi.. o ayri.. ama baska neselerden de faydalan olabildigince yani.. sonra zaten hersey anlamini yitirmiyor.. operim...