Saturday, January 15, 2011

hicbirimiz anonim degiliz

su sanal dunya'dan korkuyorum artik (yuh yeni mi!!).
yaptigim basit bir google aramasinda cikan blog'a dadanip, tum yazilari okuyup, tum hikayeyi ogrenince yapboz parcalarini birlestirip, izleri takip edip blog sahibinin kimligini buldum, CV'sine linkedin'den ulastim, eski sirketimdeki biriyle evli oldugunu facebooktan gorunce saskinligim tavan yapti. blogunda her detayiyla anlatilan kocanin birden bire gercek bir yuzu oldu hem de tanidigim bir yuz. simdi adami yolda gorsem, 3 senedir gormuyorum seni ama hayatinda olan biten herseyi takip ediyorum desem ne der acaba?

kissadan hisse: fazla sir vermeyin ortalik yerde kayinvalideniz onu cekistirdiginizi canli yayindan izliyor olabilir.

2 comments:

Murat Sohtorik said...

Korkulur senden

coco said...

gercekten cok amacsiz bir hayatim var. ben de korkuyorum.