Friday, May 11, 2007

new shoes/nuevos zapatos


more happiness/mas felicidad






4 comments:

Anonymous said...

kırmızı olana bayıldım.. istanbula gelince bana da alalım mııııı? noooolur?

coco said...

ben alırım da numarası?

UZAK said...

bana da bana da o kirmizidan... yandaki beyaz da iyiymis ama bu tahta olmayan incemsi topuklara gicigim su aralar.. abicim iki giymeye kalmiyor lastigi firlayip cikiyor topuklarin altindan, her adimimda ciyk cuyk sesler cikiyor sonra... istasyonlarda ofis koridorlarinda herkes tarafindan en nefret edilen insan konumundayim su aralar yahuuu.. her adimimda insanlar donup donup bakiyor diyemiyorum ki napiyim kardesim yolda gelirken lastigi cikti meretin, cekecez iste aksama kadar, napiyim ciplak mi yuruyeyim diye.. hayir kacinci yani bu kadar da olmaz ki...bu ustteki yavru kim bu arada cococuum?? ay farketmeden tek yorumda tum postlara yorum yapar oldum da bi turk kahvesi olsa da icsek demeden de gecemiyciiim... boyle bu aralar, express comment.. sevgiler kucaklar...

coco said...

express mexpress napalım hiç yoktan iidir hanımefendi..
sen gel istanbula alıcam o ayakkabıdan sana. ayrıca o sesi benim siyah olan ayakkabım çıkarıyodu ondan kurtulmak için bunları aldım. yavru italyan/küba kırması:) kahve evet yaaa!!!!!!