Tuesday, June 2, 2009

adami hasta etmeeeee......

günes acti bu almanlara biseyler oldu. günesin altinda bira icince normalden daha cok sapitmaya basladilar.
cuma günü trende yanimda 40-50 yaslarinda aile babasi tadinda bi herif oturuyordu. o gazete okumaya basladi ben de dergimi okuyordum. yarim saat gecti, gecmedi herif dirsegiyle dirsegimi resmen itekledi. utanmasam vurdu dicem. noluyoruz yaw diye baktim, herif sinirden delirmis bir halde "cok sinir etti" dedi ben de "ne sinir etti?" dedim, "sabahtan beri kollarimiz degip duruyor sinir oldum" dedi. "e ben napiyim" dedim, "ben burda sikistim senin orasi genis az git dedi" (kendisi pencere kenarindaydi). ben de, "adam gibi söylesen anlarim ne kolumu itiyorsun" dedim. 2,5 saat kic kica dönmüs modda geldik. arada kendisi bira almak icin cikti, ben de kendisine yok vermek zorunda kaldim. inerken de hoscakal demedim, oh olsun!!!

1 comment:

duygu said...

artik adam neler yaptiysa anlatamamis sana rahatsiz oldugunu sonra bi tane dirsegiyle kosmus demek ki. ama insanlar konusa konusa degil mi? derdini soyleseymis. yaziiik. sisman miydi kendisi?