Tuesday, June 2, 2009

ye beni, günümü ye...

dün tatildi.
papa televizyona ciktigina göre bir katolik günü sayesinde daha calismaktan kurtulmus oldum ben.
3 günlük haftasonundan sonra bugün acayip zor geciyor.
hava cok sicak ve beynim genlesti sanirim.
sabahtan beri 1-2 mail atip 1-2 kisiyle görüstüm. "TO DO" listimde daha 50 kadar madde var yapilacak.
patronlar yurtdisina, deniz kiyisi tatil köyüne toplantiya gittiler.
ofiste 2 kisiyiz.
internette ziyaret ettigim her sayfa icin patrona bir mail gittigine inanip panik olmaya basladim. adamin söyledigi herseyi, "su isi 50 kere söyletmeden yap" olarak algiliyorum artik.
tembelligimin bu kadar farkedilmez olmasi imkansiz diye düsünüyorum.
dayanamayip 1 bar cikolata yedim ögleden sonra. daha cok olsa daha cok yerim bugün.
dün gece saat 10da 1 porsiyon tandir kebabi yedim. ama herifler kebabi firina atmadan hasliyorlarmis önce. oldu mu simdi yaw?
üstüne künefe de yiyecektik ama birisi ben sevmiyorum öyle sicak sicak peynirli dedi ve hayallerim suya düstü.
bugün sinemalarda: "back to the diet 2".......

1 comment:

duygu said...

kizim su maasini hakedecek seyleri yap Allahini seversen. yoksa cikar bi yerde soyleyim. kebabi da gomdun afiyet olsun. anneme soyliyim de ici rahatlasin. orda da bir gun bir gun derken baya bi tatil var heralde yaw.